wtorek, 16 kwietnia 2013

Versatile Blogger Award

Nie wiem o co chodzi xD
Za tą nominację dziękuję Chazy Chaz, ale proszę wytłumacz mi o co chodzi, bo ja trochę tępa jestem XD

7 faktów o mnie:

  • Kocham muzykę, szczególnie Linkin Park, Queen, Dżem, AC/DC, Nirvanę.
  • Zawsze chciałabym być archeologiem :3
  • Nie umiem gwizdać. Tata mi ciągle dokucza pogwizdując Skorpionsów- Wind Of Change ;-; A ja kocham tą piosenkę...
  • Mam brata starszego o 9 lat
  • Lubię... surowe ziemniaki, frytki z jogurtem naturalnym i surowe ciasto na kluski śląskie :3
  • Moi idole to: Linkin Park oczywiście, Freddie Mercury, Ryszard Riedel.
  • Jestem fanką serii "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins :D
7 blogów, które nominuję:
Nie wiem o co chodzi xD
Dżizys xD

No to narka :D

4 komentarze:

  1. Hej :) Nominowałyśmy Cię do Versatile Blogger Award :) ~ChazzyChaz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezusie Drogi! Tak jak ty nie mam zielonkawego pojęcia o co chodzi, ale tak czy inaczej dziękuję Ci za nominację, czuję się zaszczycona :)

    P.S. Tylko błagam, jak to ogarniesz to daj mi znać o co kaman xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem tylko tyle, że trzeba napisać 7 faktów o sobie xD

      Usuń
  3. Dzięki i dzięki xD Iiiiiii tadadadadadadada ta bum tss: NOMINOWAŁAM Cię do Versatile Blogger Award haha:D http://linkin-park-soldiers.blogspot.com/2013/04/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń