niedziela, 21 lipca 2013

Time to say goodbay :)

Kochani.
Było to nieuchronne.
Zamykam bloga.
Raczej nie wrócę.
Jak sami wiecie zaniedbałam bloga.
Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo i tak mało kto to przeczyta.
Dziękuję, za wszystkie wasze komentarze, miłe słowa...
Może założę nowego bloga, ale na pewno nie ff, ani o Linkin Park.

D z i ę k u j ę        z a              w s z y s t k o !

L i n k a


Kontakt ze mną:
Twitter: @LinkaJam
Facebook: Kocham chłopaków z Linkin Park
Ask.fm: Jellyfish from hell



4 komentarze:

  1. Nie nie nie, nie rób mi tego, tylko nie teraz no!!! Będę płakać ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi... Może jak mi sie będzie chciało napiszę epilog :)

      Usuń
  2. Szkoda....;/ Kurczę, ja zamknęłam, ty zamknęłaś, jakaś plaga:P Fala zamykania i kończenia blogów. Wróć jeszcze kiedyś z nową dawką opowiadań!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak ;__;
    Nieeee

    OdpowiedzUsuń